stress, unusual?

fyfan vad sämst så fort jag bestämmer mig för att inte skriva så kmr jag hela tiden på massa saker å skriva så jag ändrar mig nu.
tills 7 januari skriver jag KNAPPT, bara när det kliar i fingrarna. sen det fina datumet så börjar jag som vanligtt.
förstår igentligen inte vem som skulle bry sig men nu ärde sagt (skrivet) så det så! at the moment sitter jag å chattar med värsta baben han heter stig. ica-stig fast det är inte ica stig från reklamerna, do you get it? i don't.
nu ska jag packa väskan sen åka till louise min trogna blogg läsare "HEJ LOUISE" moahah, måste packa ner kläderna till nyår men grejen är att jag inte har blekaste aning om vad jag ska ha på mig. bra? dåligt? typiskt mig? ja, typiskt mig ärde nog. alltså är kvällen schema:

1.leta nyårkläder
2.samla in smink som är utspritt överallt i huset
3.packa allt plus annat viktigt i nån väska
4. fråga min lillebror varför han springer runt å skriker "CHILI DET LIGGER EN CHILI HÄR" för det ligger faktiskt ingen chili där.
5.stressa mamma till bilen (fast egentligen är hon alltid klar före mig)

nej nu orkar jag inte skriva nu måste jag faktiskt börja pricka av listan. smell ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0