nöff nöff

nöffnöff genrep idag hahah! det va jätte kul fick träffa vera å david som jag inte sett på ett tag och sen fick vi ju se hela musikalen rakt igenom. nöffnöff betyder alltså grease. nöffnöff=gris ljud=gris=låter som grease=grease
innan det va jag på carlforska för en tjej som går frisörlinjen skulle fixa min lugg lite. skulle till J huset och ingen visste vart det va hahah alla visa olika håll men tillslut hittade jag när jag fråga efter frisörlinjen. det blev iaf mkt bättre men ska nog fortsätta med dedem för ja.. jag </3 lugg. hann träffa melina där en liten stund mellan också å det va myysigt för det va ett tag sen. blir så när man bor i olika ändar av stan och inte går på samma skola or anything..
bra dag iaf, nu sitter jag at my morbror's å hälsar på hans bebis. s-å-s-ö-t!!! och juste ikv ärde bj på tv haha! måste se.. vilken nörd jag är men meeen. ha en toppen kväll, 2 dagar till avslutning yeeeah! un monton de besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0