MY SONG

städat mitt rum och det leder ju självis till att man hittar en massa gamla grejer, hittade då en liten bok som det står "Mina sånger" på så nu ska jag skriva en låt som var med (den enda som var med, boken borde hetat "min enda sång" i guess). stavade faktiskt himla bra för å vara så liten, det enda var att orden stog lite hur som helst över sidan haha ahja här är texten:

kunde det inte va som förr då du o jag vi va ett par, kunde det inte va som förr då du o jag vi va världens bästa par?
varför kunde det ej va som förut, vi va världens bästa par, varför kunde vi ej va som förr då du o jag vi va ett bra par ja ja?
allt som du o jag gått igenom förut, betyder det inget för dig, just nu nej nej det gör det ej, absolut inte inte alls nej nej.
allt som du o jag gjort tillsammans betyder det inget längre för dig, just nu nej nej.
jag som trodde att vi skulle hålla ihop, va det en omöjlig tro nej det var det ej, inte alls för mig för nu är det bra mellan oss igen och vi är världens bästa par igen.
ja ja ja det är vi ja absolut vi är världens bästa bästa par.


ja den låten va ju ungefär samma mening på repeat. och lite jaja nejnej inslängt här och där för att det skulle passa melodin som jag hade kommit på HAHA. vackert, borde sälja låten till typ whitney houston som gör sin comback. tänk min låt med i will always love you melodin - perfa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0