lugg thoughts

dagen har varit fun, very fun eftersom jag va med pernajla å jullan. vi nörda eragon spel och såg på i taket lyser stjärnorna och va allmänt sjuka tsm (alltså sjuka som i förkylda, hostiga och ofräscha. inte sjuka som i galna för det är så givet att jag inte ens behöver skriva det..) senare var jag på berghammra haha himla tjat om vad vi skulle göra och vart vi skulle vara men det blev ju som det blev. kul för det mesta när inte nån (....NÅN....) tjurade:)
så jag jag skulle nog säga att det är en bra start på lovet actually, hoppas det håller sig hela lovet nu hehe.

tänkte på min lugg. saknar min långa lugg so much och jag bryr mig inte ifall det är ett ytligt problem I STILL MISS IT. här har jag gjort två vackra bilder kring mina lugg-känslor.
bild1. LUGG:@@@@@@ bild2. jag hjärta min långa lugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0