LASSE, ja han är viktig faktiskt!!

lasse va jävligt bäst igår, fyfan vilken upplevelse haha! jag å vilmis grät men det va ju ganska givet heh. orkar inte ens skriva om det, blir bara arg för jag inte kan förklara hur bra det va!! han som va förband, andreas grega, va skit bra han med så sitter å lyssnar på honom på spotify så det borde ni med tycker jag!
han sjöng ta vad du vill och dom hade mycket att säga så här länkar jag lite fint! båda är med på albumet Andreas Grega – Ta vad du vill
ahja otrolig kväll iaf, verkligen! köpte med mig en tygväska å t-shirt hehe!

nu måste jag väll sätta igång med pluggandet.. so prov, no förhör, no inlämning, musik prov och svenska inlämning på g. kul!!! nej ska inte va så negativ, så himla skönt när man är klar sen ju:) ahja bye puss hej då

p.s. kan för tillfället knappt lyssna på lasse haha blir typ galen för jag saknar gårdageen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0