larswinnerbäck/lisaekdahl : kom änglar

sitter här å är typ hyper glad vet inte varför haha dom som typ "följer" min blogg lär ju tro att jag är lite cp som jämnt skriver det men det är bra, right? vara glad utan anledning liksom då mår man ju bara bra såå!
bra dag idag iaf. eller mysig dag! varit väldigt social med familjen för en gång skull, måste berätta om min underbara gammelmormor sen åh vad jag älskar henne. va på julbord nyss iaf, med mamma och mats fast jag trodde man va tvugna att va typ väldigt många för att det skulle räknas som julbord men tydligen inte. nu ska jag iaf kolla på en skräckis hihi my favourite.
pusshejliverpastej. känns som imorn kmr bli en riktig bomba-bloggen-med-inlägg dag. en liten varning där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0