how i met your mother

fuck svinsprutan!!! mår inte alls bra, armen gör ont som fan, har feber (men inte mkt tack o lov) och är helt yr. fast nånstans där under allt det dåliga är jag glad, still!! och ikv ska jag å vilm på lasse, larsa, winnerbäck ja LARS WINNERBÄCK har längtat till det i typ hundra år fan vad kul det ska bli:D

sitter med the tivi som man gör när man inte orkar göra nåt annat:) kolla nyss på bästa how i met your mother haha bäst. men det tog slut så nu sitter ja å kollar på femman det är typ ellen degeneres grejsimojs alltså ett tv program och alla 10 dansarna som skulle va med i michael jacksons turne (dom är med i filmen) är där och dansar. FAN VAD BRA DOM ÄR! helt sjukt. tänk att bli handplockad som bästa dansare av michael jackson, det va femtusen som gick på audition och tio stycken fick va med i turnen. jag skulle typ få hjärtattack eller nåt hah.

nej nu ska jag ta en promenad trorja, för å bli lite piggare! pusshejleverpasteeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0