felåååååt

omg förlåt har inte skrivit på en hel dag shit fett länge, värsta bloggtorka! tänk i hund dagar då ärde en hel vecka ohmy förlåt ska aldrig hända mer promiiiiise!!
okej skämt å sido, haha fan vad fult om jag hade varit seriös. men i alla faaaall så kan ni ju få veta att jag blivit ännu mer lasse galen/beroende efter konserten. sitter å lyssnar på honom nu maha, igår när vilma va här kollade vi på hans hemsida och såg........trumvirvel...... han har sommarturnering 2010! YEAHH så vi tänkte typ en konsert en festival (minst). he's amazing.
annat kul är att jag måste pugga som fan, på riktigt. jag säger jämnt det men gör det aldrig, hm inte bra. nu ska här bli andra köttbullar (ska skriva ett no arbete om köttbullen haha jag skojar inte)! så ska börja med det nu..

hoppas ni har en roligare dag än mig!

men förresten, fick värsta bio suget så ska försöka dra med någon på bio ikv, håll the thumbs i need bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0