'ello 'ello

tillbaka från sthlm nu! skitkul va det, idol finalen va hur grym som helst, när jag kom dit visste jag inte vem jag heja på för båda va så bra tyckte jag men sen blev det calle no doubt. men erik vann och hans psyco flickvän sprang upp på scen hela låten och okej hon kanske inte va psyco men hallå låt honom ha sin egna stund? man kan ju springa upp "grattis" puss, ner igen. haha ahja efter åt skulle ja å min sister försöka få kort med dom men alla va fett diviga så vi fick damp å gick haha! men det va ändå häftigt å va där man går ju liksom inte bara för å ta kort med dom? ;)

idag vakna vi very sent, åkte till stan å käka frukost med emma å hennes vänner som hade vip igår på idol. som hade varit på för å efter festen så ja, vi blev ju lite avundsjuka när dom visa bilder när dom typ pussa calle och krama rabih men jaja nästa år haha! fick med mig ett dedem för å hålla upp min nyklippta usch-lugg, en tröja å kofta från monki å tights från gina så det blev ju braaa!
och ja, nu är ja hemma och typ död så ska mest bara ta det lugnt ikv. b e s o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0