egentligen är jag glad!!

i'm sorry for the förra inlägget men behövde verkligen skriva det. blivit två dåligt-humör inlägg i rad men ja båda behövdes, för mig.
men igentligen är jag glad, förutom den lilla (haha lilla? who am i kidding) saken! super bra dag!! why? jo för det första är det sista provet denna termin klart!! för det andra hade jag en jätte mysig fika med två galningar efter skolan, skrattade så jag fick kramp i magen å kinderna haha älskar när man skrattar så mycket. för det tredje va jag nyss å klippte mig (därför jag va på stan egentligen) så mitt hår är sådär underbart som det bara blir när man har varit hos frisören. för det fjärde så ska jag äta mammas goda soppa nu hehe! pusshej liverpastey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0