b l å å å b ä ä ä r

halou balou.. här sitter jag å myser, orkar inte göra så mkt. blir så tråkig nu när det är vinter.. trodde jag va en av dom som inte påverkas av vädret men tydligen gör jag det.. jaja det spelar inte så stor roll:) förresten så är det en dag kvar till lov hihihi åh vad skönt det ska bli!
idag har vi jaa.. kollat på film å stickat i skolan. värt. men vi såg twilight så det va iaf en bra film hehe:) nu är jag jätte film sugen hm ska nog sätta på nån bra. och blåbärssugen.. visste du att........ 17% av sveriges yta är tcäkt av blåbärs ris? HAHAH såg det igår på nån affisch eller nåt. mmmm blåbääääär

(ser ni min blåbärs tunga på bilden?:| )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0