dancy dancy

sista veckan i skolan=filmfilmfilm
ganska skönt men känns ändå som om man hellre skulle ligga hemma och sova? hade dansuppvisning ikv med jazzen hahah ja det gick väll som det gick, men kul va det iaf! vi dansa till poker face med lady gaga så vi skulle se galna ut eftersom hon alltid gör det. så nu sitter jag med ögonskugga över halva ansiktet och håret som ett big mama fågelbo. YEAH KUL! men linnea sa precis att det snöa ute måste kolla...
åh det är helt vitt å mysigt ute! vad glad jag blir:D:D:D men nu ska jag väll ta en dusch och försöka reda ut håret och ta bort sminket.. kissessssssss!

FÖRRESTEN haha, jag såg elin lanto på stan idag!! fett coolt tyckte jag. inte för att jag typ hört nån låt med henne förutom dumdidumdidumdumdidej men ja ändå. jag å kändisar (även fast det bara är "kändisar") alltså haha... HAHAHAH JAG DÖR VÄNTA DET ÄR INTE HON SOM SJUNGER DEN ENS? det är ju hon marie. wooops tabbe.
skit samma jag såg iaf elin lanto idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0