come together

idag sov jag länge åh så skönt, sen ner på stan skulle försöka hitta kläder+nåt till avslutningen (okej det räknas kanske till kläder..) men det blev spicy å bio ist. vi skulle kolla när bion gick efter att vi ätit och då såg vi att den börja om fem min så det blev rush för å köpa biljetter sen till ica å köpa lite bio godis hehe. tips: spring inte med magen full av spicy, inte skönt. haha men vi såg iaf new moon, tyckte den va skit bra! allt va bra med den och inte minst killarna som va med.. hehe.
sen promenerade jag hem från stan, jätte skönt faktiskt. nu är jag hemma iaf, bones börjar om 3 min = pricken över i:et på min söndag haha! söndagen har varit super skön, inte ens sur över att det är skola imorn.. men tror det är mycket för att det inte blir så mkt plugg den här veckan (SISTA VECKAN JU!!!!) och sen att det är lov på fredag. underbart efterlägtat lov.
nä nu ska jag värma en pirog och kolla på bäääästa booooones. PUSS

Kommentarer
Postat av: stinelin

hihi, när vi praktiserade hade du precis sett första Twilight-filmen och var en aning besatt av Edward. det minns jag :)

2009-12-13 @ 20:11:32
URL: http://typvindruveparty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0