annoying

skrev ett inlägg igår men det försvann tydligen?! och min varning i förra (publicerade) inlägget va ju onödig eftersom jag la upp 0 inlägg igår. men idag jobbade jag iaf. på mitt underbara jobb. eller inte, jag är utklädd till tomte och står ute och typ delar ut pappersblad wihooo så himla kul. plus det är jag förkyld så det blir ju bara bättre å bättre. men nej jag är inte så sur som jag låter haha.
igår sov jag ååh so good. sen på kvällen åkte jag å min knäppis till stan. träffade två till knäppisar och fika lite på stugan eftersom det va typ det enda som va öppet. men det blev en tidig kväll, skönt det meeed.
idag jobbade jag som saaagt, sen åt jag middag på vardag med my girlfriend hahahah fett söta. det va super gott iaf vardag is the best.
imorgon blire jobbjobbjobb sen julmys med (igen); my girlfriend + ?

nu: (shit vad mkt uppdateringar om mitt liv hahahah.) desperata hemmafruar och nåt gott.. typ smothie hihi. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0