The truth hurts, but lies even worse

ja jag skrev nyss ett inlägg som försvann?! jaja idag har jag varit at mormor å morfar's,  firat mig och tata. gammelmormor.
hon fyller 94 imorn så ett stort grattis till henne tkr jag faktiskt! själv fyller jag år på onsdag och ja, jag kmr tjata tills det blivit onsdag för jag gillar födelsedagar hihi..
efter firandet åkte jag till vilma där jonte gabbe å gabbi satt å myste.. eller ja vilma å jonte gjorde nåt med engelska så jag gick till gabbe å gabbi (det låter så sött!), vi låg å prata och gjorde ingenting. mkt mysigt och skönt avslut på dagen!
sen gjorde jag å gabbe mr ljugare sällskap hem och ja, nu ska jag snart bädda ner mig i min sköna säng för jag är very trött.
puss puss å puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0