hej världens tråkigaste!!

Den är jag...

[x] Har ett smeknamn
[x] Föredrar att bli kallad för mitt smeknamn
[x] Är blyg beror på
[xxxxxx] Kan lyssna på samma låt i flera timmar
[x] Har alltid haft en vän
[x] Har gått på simskola
[ ] Har bra ordning på mina grejor i wish..
[ ] Har haft massa tejp i mitt hår
[xxxxx] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[x] Gillar att sporta
Summa: 11

Utseende...

[/] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[ ] Har färgat håret mer än 2 gånger
[/] Har tyckt att jag är ful beror på humöret haha
[ ] Är lång ALLA ÄR LÄNGRE ÄN MIG :o
[ ] Jag bär alltid mode näver bäver..
[ ] Har bland färg på ögonen
[ ] Har paris Hilton eller någon liknande som förebild
[ ] Har färgat hår just nu
[x] Har min vanliga hårfärg just nu
Summa: 3

Förhållande...

[x] Har varit kär
[x] Haft känslor för någon som inte kännt samma sak
[ ] Hånglat med någon av samma kön
[ ] Hånglat med en främling
[ ] Haft sex med en främling
[x] Älskar eller saknar någon just nu
[x] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[x] En främling har sagt att jag är het
[ ] Hånglat med en polare
[ ] Hånglat med minst 5 st på en kväll
[ ] Varit otrogen
Summa: 5

Övrigt...

[x] Jag har mobil
[ ] Kan nummer till fler än 10 personer inte utnatill haha?
[ ] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger NEJ
[x] Dansat på mitt rum
[ ] Varit på begravning
[ ] Hoppat från en brygga
[x] Döpt en insekt jag hittat hahahahahha..
[x] Rullat ner från en pulkbacke
Summa: 5

Kommentarer
Postat av: vilmis

[/] Jag har långt hår



SKÄMTARU ELLER :|

2009-08-28 @ 20:00:34
Postat av: Anonym

men neeeeeeeej haha btw så tänkte jag på dig å dina humlor när "döpt en insekt du hittat" kom, hahahaha:D

2009-08-28 @ 23:47:43
URL: http://jessicamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0